Niniejszym potwierdzam, iż zapoznałem/-am się z treścią Regulaminu oraz Polityką Prywatności i akceptuję ich postanowienia.

zamknij
shopping_cart Koszyk 0

PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

ZAMÓWIENIA:

     Właśnie złożyłam/em zamówienie. Czy mogę do niego dodać kolejny produkt?

Niestety nie ma możliwości dodania kolejnych produktów do złożonego zamówienia. Złóż nowe zamówienie i napisz na adres [email protected] Jeśli drugie zamówienie zostanie złożone w ciągu 12 godzin od pierwszego, wówczas odstąpimy od pobrania kosztów wysyłki dodatkowego zamówienia.

    Czy można "odłożyć" wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę  skontaktować się naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected]

Zamówienia opłacone możemy odroczyć o dowolną liczbę dni - max o 10dni.

    Czy po złożeniu zamówienie dostanę numer śledzenia przesyłki?

Tak, numer ten zostanie przesłany w osobnym e-mailu potwierdzającym wysłanie rzeczy z magazynu.

    Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Émilie dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostaw następowała niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni, jednocześnie Émilie przyjmuje orientacyjne terminy dostawy:

    w przypadku przesyłki krajowej, do 7 dni roboczych od dnia zrealizowania zamówienia

    w przypadku przesyłki międzynarodowej w terminie od 4 do 14 dni roboczych od dnia zrealizowania zamówienia.

    Otrzymałem/am informację, że produkt jest niedostępny, chociaż był dostępny, gdy go zamawiałem/am. Dlaczego?    

Takie sytuacje mogą się zdarzać niezwykle rzadko. Powodem może być np. stwierdzenie uszkodzenia zamówionego produktu lub zagubienie towaru w magazynie.

    Złożyłem/am zamówienie, ale zostało ono anulowane. Dlaczego?

Może być kilka przyczyn anulowania zamówienia przez obsługę sklepu. Najczęstsze, to przekroczenie 5-cio dniowego terminu zapłaty od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w terminie 5 dni - jest wówczas automatycznie anulowane.

Możemy również anulować zamówienie, które zostało zdublowane- złożone drugi raz (w tym przypadku zrealizowane zostanie nowsze zamówienie).

    Dlaczego produkt, który dodałem/am do koszyka jest już niedostępny?

Dodanie towaru do koszyka bez złożenia zamówienia nie jest jednoznaczne z dokonaniem zakupu. Stan magazynowy oferowanych przez nas produktów jest płynny. Dany produkt może zostać zakupiony w tym samym czasie przez kogoś innego. Dlatego dopóki nie zakończysz całej procedury zakupu, inny klient może kupić przedmiot nawet kiedy jest on już w twoim koszyku.

    Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/em niezgodne zamówienie?

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś adres: [email protected], nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar.  Jeśli będzie taka potrzeba - to my zlecimy odbiór naszym kurierem.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY:

    Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew Dotpay  lub PayPal, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Przy wyborze płatności dotpay, wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. W przypadku problemu z dokonaniem płatności (np zerwanie połączenia) zaloguj się na swój PANEL KLIENTA, następnie wybierz zakładkę HISTORIA  i SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ i kliknij w tabelce SZCZEGÓŁY a następnie PONÓW PŁATNOŚĆ.

    Co zrobić w przypadku przerwania płatności online Dotpay?

W sytuacji, kiedy płatność online Dotpay zostanie przerwana istnieją dwie możliwości dokończenia płatności:

    Zaloguj się na swój PANEL KLIENTA, następnie wybierz zakładkę HISTORIA  i SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ i kliknij w tabelce SZCZEGÓŁY a następnie PONÓW PŁATNOŚĆ.

    Lub  prosimy o wykonanie przelewu tradycyjnego.  W tytule należy podać numer zamówienia i nazwisko. Numer konta: PKOBP 88 1020 1169 0000 8602 0234 6476

    Czy towar mogę odebrać osobiście?

Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.