Niniejszym potwierdzam, iż zapoznałem/-am się z treścią Regulaminu oraz Polityką Prywatności i akceptuję ich postanowienia.

zamknij
shopping_cart Koszyk 0

ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY:

    Co zrobić, aby dokonać zwrotu towaru?

1. Wysłanie zwrotu kosztuje 12 zł. Kwota ta zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty.

2. Wpisz powyżej numer swojej przesyłki (System weryfikuje, czy nie została przekroczona liczba dni w których można dokonać zwrotu - 14 dni)

3.Następnie przygotuj paczkę oraz odpowiednio ją zabezpiecz.   
                                                                                           

         Warunki przyjęcia zwrotu:

     do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu Załącznik nr 1 oraz otrzymany rachunek

     produkt musi posiadać oryginalne, niezerwane metki

     produkt nie może nosić śladów używania np. makijażu/plam

     nie przyjmujemy paczek pobraniowych

     oryginalne opakowanie

Aby zwrócić zamówienie z Polski,  wpisz powyżej numer swojej przesyłki i zamów kuriera po odbiór paczki lub nadaj przesyłkę zwrotną w wybranym punkcie DPD Pickup.

ZAMÓW KURIERA:

Aby zamówić kuriera po odbiór paczki , należy wpisać numer zwracanej przesyłki powyżej, wypełnić dane i czekać na przyjazd kuriera. Kurier przyjedzie z wydrukowanym listem przewozowym i odbierze paczkę. U kuriera nic nie płacisz.
Podczas wykonywania zwrotu zostanie przez nas odjęta różnica kosztu paczki zwrotnej 12 zł.

*Numer paczki znajdziesz w wiadomości z potwierdzeniem wysyłki zamówienia.

ZWROT Z PUNKCIE DPD PICKUP:

Aby skorzystać ze zwrotu do punktu DPD Pickup należy wpisać numer zwracanej przesyłki powyżej, należy zachować stary list przewozowy przy paczce i okazać go przy zwrocie paczki w punkcie. W punkcie nic nie płacisz. Podczas wykonywania zwrotu zostanie przez nas odjęta różnica kosztu paczki zwrotnej 11 zł.

*Numer paczki znajdziesz w wiadomości z potwierdzeniem wysyłki zamówienia)                                             

5.Czekaj na zwrot środków z naszego sklepu pomniejszony o 12 zł.

Pamiętaj, że punkty DPD Pickup są również bezpieczną formą odbierania i wysyłania paczek. Punkty są wolne od kolejek i nie są przepełnione.

 

    Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot przelanej kwoty?

W ciągu 14 dni po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz zwrot kwoty w taki sam sposób, w jaki dokonano zakupu.

    Czy można wymienić produkt?

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów. W sklepie ÉMILIE wymiana polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia na nowe produkty.

    Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby sprawdzić czy otrzymaliśmy Twój zwrot wejdź na stronę https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke i sprawdź status po numerze nadania. Jeśli paczka do nas dotarła a nadal nie otrzymałeś zwrotu środków  skontaktuj się z nami na [email protected] oraz podaj numer nadania przesyłki a my wyjaśnimy sprawę jak najszybciej.

 

REKLAMACJE:

Od kilku lat staramy się, aby każdy produkt wykonany przez nas był najwyżej jakości. Na bieżąco udoskonalamy nasze produkty i sukcesem są bardzo sporadyczne reklamacje u nas, ale pomyłki się zdarzają i bardzo prosimy o wyrozumiałość.

    Jak złożyć reklamację?

Wyślij do nas e-mail na: [email protected] z dokładnym opisem oraz załącz zdjęcia. Uważnie rozpatrzymy reklamację i będziemy dążyć do tego, żeby każdy był zadowolony ze sposobu jej rozwiązania.

    W jakim terminie rozpatrywane są reklamację?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu kiedy ją otrzymamy.