Niniejszym potwierdzam, iż zapoznałem/-am się z treścią Regulaminu oraz Polityką Prywatności i akceptuję ich postanowienia.

zamknij
shopping_cart Koszyk 0

ZWROTY I REKLAMACJE

 

ZWROTY:

    Co zrobić, aby dokonać zwrotu towaru?

Odeślij produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na podany niżej adres.

                EMILIE

ul. Krótka 5

05-532 Baniocha

         Warunki przyjęcia zwrotu:

     do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu Załącznik nr 1 oraz otrzymany rachunek

     produkt musi posiadać oryginalne, niezerwane metki

     produkt nie może nosić śladów używania np.makijażu/plam

     nie przyjmujemy paczek pobraniowych

     oryginalne opakowanie

 

    Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot przelanej kwoty?

W ciągu 14dni po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz zwrot kwoty w taki sam sposób, w jaki dokonano zakupu.

    Czy można wymienić produkt?

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów. W sklepie ÉMILIE wymiana polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia na nowe produkty.

    Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby sprawdzić czy otrzymaliśmy Twój zwrot skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę i sprawdź status po numerze nadania. Jeśli paczka do nas dotarła a nadal nie otrzymałeś zwrotu środków  skontaktuj się z nami na [email protected] oraz podaj numer nadania przesyłki a my wyjaśnimy sprawę jak najszybciej.

 

    Jak odesłać paczkę ze zwracanym towarem?

Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być poczta polska, firma kurierska. Przy wysyłaniu przesyłki, zalecamy żeby była to przesyłka rejestrowana.

REKLAMACJE:

Od kilku lat staramy się, aby każdy produkt wykonany przez nas był najwyżej jakości. Na bieżąco udoskonalamy nasze produkty i sukcesem są bardzo sporadyczne reklamacje u nas, ale pomyłki się zdarzają i bardzo prosimy o wyrozumiałość.

    Jak złożyć reklamację?

Wyślij do nas e-mail na: [email protected] z dokładnym opisem oraz załącz zdjęcia. Uważnie rozpatrzymy reklamację i będziemy dążyć do tego, żeby każdy był zadowolony ze sposobu jej rozwiązania.

    W jakim terminie rozpatrywane są reklamację?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu kiedy ją otrzymamy.