Niniejszym potwierdzam, iż zapoznałem/-am się z treścią Regulaminu oraz Polityką Prywatności i akceptuję ich postanowienia.

zamknij
shopping_cart Koszyk 0

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ EMILIEATELIER.PL ORAZ Z USŁUG DOSTĘPNYCH ZA JEJ POŚREDNICTWEM

Serwis internetowy emilieatelier.pl skierowany jest do osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej i świadczy usługę sprzedaży towarów oferowanych przez Właściciela.

Poniższy Regulamin określa zasady funkcjonowania i korzystania przez Użytkowników ze strony internetowej www.emilieatelier.pl oraz z usług dostępnych za jej pośrednictwem, polegających na możliwości zakupu odzieży, obuwia oraz innych towarów oferowanych przez Właściciela.

I. DEFINICJE:

Właściciel – Emilia Lubańska-Jóźwiak prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą EMILIE Emilia Lubańska-Jóźwiak [zwana dalej także: „Émilie” lub „Administratorem”] z siedzibą przy ulicy Krótkiej 5, 05-532 Baniocha, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 1231201822, REGON: 362457503,

Administrator – Właściciel lub oraz osoby działające na jego rzecz i w jego imieniu oraz przez niego do działania upoważnione,

Użytkownik - osoba korzystająca z serwisu emilieatelier.pl lub podmiot, który ta osoba reprezentuje, w którego imieniu tworzy i obsługuje konto w serwisie emilieatelier.pl lub dokonuje zakupu. Osoba ta musi być pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,

Użytkownik Niezarejestrowany – Użytkownik, który dokonuje jednorazowego zakupu za pośrednictwem portalu emilieatelier.pl bez rejestracji,

Klient – Użytkownik lub Użytkownik Niezarejestrowany składający zamówienie za pośrednictwem Serwisu,

Produkty – towary oferowane i sprzedawane przez Emilie za pośrednictwem sklepu internetowego,

Serwis lub emilieatelier.pl – serwis internetowy emilieatelier.pl dostępny na stronie www. emilieatelier.pl,

Centrum Rozliczeniowe -  operator transakcji kartą kredytową, e-przelewem lub innej formy płatności odpowiednio wymieniony w niniejszym regulaminie,

Konto - konto w serwisie emilieatelier.pl o określonym przez Użytkownika loginie i haśle, zakładane przez danego Użytkownika po dokonaniu przez niego rejestracji,

Polityka Prywatności – dokument udostępniony Użytkownikom portalu emilieatelier.pl, zawierający kluczowe informacje dotyczące ochrony prywatności Użytkowników tj. w szczególności ochrony danych osobowych oraz polityki plików cookies,

Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,

„Preorder” - Zamówienie na Produkty lub złożone przez Użytkownika przed ich premierą (wprowadzeniem na rynek), które zapewnia Użytkownikowi jego realizację w pierwszej kolejności w stosunku do Zamówień złożonych w Sklepie po udostępnieniu takich Produktów lub Treści Cyfrowych bez Nośnika w Sklepie,

Ustawa o prawach konsumenta - Ustawa prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.),

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344.  Z późn. zm.),

II. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU EMILIEATELIER.PL

1. Korzystanie z Serwisu może się odbywać tylko i wyłącznie w oparciu o poniżej przedstawione zasady. Korzystanie z Serwisu w jakiejkolwiek dostępnej formie oznacza przyjęcie do wiadomości i akceptację poniższego Regulaminu w całości. Użytkownik oświadcza, że treść Regulaminu jest mu znana i zobowiązuje się do przestrzegania postanowień w nim zawartych.

2. Regulamin określa ogólne zasady korzystania z serwisu emilieatelier.pl, w tym w szczególności prawa i obowiązki Użytkowników. W kwestiach w Regulaminie nieuregulowanych, zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego polskiego prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. Dokonując rejestracji lub jednorazowego zakupu za pośrednictwem portalu emilieatelier.pl Użytkownik potwierdza, iż znana mu jest treść regulaminu i godzi się na jego obowiązywanie.

3. Celem działania Serwisu jest zaoferowanie Klientom dostępu do oferty sklepu możliwości dokonywania zakupów prezentowanych towarów przez Internet.

4. W celu zalogowania się do Serwisu, Użytkownik obowiązany będzie podać login oraz hasło.

5. Zarejestrowany Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie komunikatów lub informacji od Serwisu na adres poczty elektronicznej Użytkownika, wskazany przez niego numer telefonu komórkowego, jak i za pośrednictwem platformy emilieatelier.pl. Cofnięcie tej zgody jest równoznaczne z żądaniem usunięcia konta Zarejestrowanego Użytkownika.

6. W przypadku wątpliwości, co do prawdziwości danych podanych przez Zarejestrowanego Użytkownika, Administrator zastrzega sobie prawo do zablokowania konta Zarejestrowanego Użytkownika.

7. Użytkownik jest zobowiązany korzystać z Serwisu emilieatelier.pl w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, oraz z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i niniejszym Regulaminem. Brak akceptacji Regulaminu przez Użytkownika jest równoznaczny z brakiem możliwości korzystania z Serwisu.

8. Bez pisemnej zgody Administratora niedopuszczalne jest ujawnianie informacji dostępnych w Serwisie osobom, które nie są Użytkownikami Serwisu.

9. Prawa do serwisu emilieatelier.pl przysługują w całości wyłącznie Administratorowi.

10. Administrator gwarantuje Użytkownikowi będącemu konsumentem wszelkie uprawnienia wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, tj. w szczególności z Ustawy o prawach konsumenta.

11. Autorskie prawa majątkowe do elementów graficznych serwisu emilieatelier.pl, w tym do logo, a także od układu i kompozycji tych elementów umieszczonych w serwisie emilieatelier.pl przysługują Administratorowi. Zabronione jest wykorzystywanie przez Użytkowników elementów graficznych oraz ich układu i kompozycji a także oznaczeń będących przedmiotem praw przysługujących Administratorowi za wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub za zgodą Administratora.

12. Wszelkie prawa do zarządzania serwisem i pobierania pożytków z serwisu przysługują wyłącznie Administratorowi.

13. W przypadku, gdy Użytkownik jest konsumentem w miejsce postanowień odmiennych stosować należy zasady obowiązujące zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi sprzedaży konsumenckiej. Przez umowę sprzedaży zawieraną z Użytkownikiem będącym konsumentem rozumieć należy umowę sprzedaży na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta.

14. Minimalne wymagania sprzętowe niezbędne do prawidłowego korzystania z serwisu to: komputer osobisty wraz z kartą sieciową lub modemem umożliwiającymi dostęp do sieci Internet, system operacyjny Windows, Mac OS, Linux, posiadający środowisko graficzne i standardową przeglądarkę internetową (np. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome), połączenie z siecią Internet.

III. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Złożenie zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży z Właścicielem. Émilie potwierdza otrzymanie zamówienia, o którym mowa powyżej poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej Klienta potwierdzenia otrzymania zamówienia.

2. Przesłanie potwierdzenia otrzymania zamówienia nie stanowi przyjęcia oferty Klienta, stanowi ono jedynie informację, że Émilie otrzymało zamówienie ze strony Klienta.

3. Zamówienie zostaje przyjęte dopiero po przesłaniu na wskazany adres mailowy wiadomości zawierającej potwierdzenie realizacji zamówienia wraz z numerem referencyjnym.

4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta dopiero w momencie, kiedy Klient otrzyma na adres poczty elektronicznej potwierdzenie zawarcia umowy wraz z nadanym numerem referencyjnym.

5. W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać:

a. wyboru zamawianych towarów,

b. wyboru ilości zamawianych towarów,

c. wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiony dowód zakupu (mogą to być różne adresy),

d. wyboru sposobu płatności.

5. Wybrane towary należy dodać do koszyka. Poprzez odpowiedni przycisk, możliwy jest wgląd do koszyka. W każdej chwili klient może dokonać zmian w koszyku.

6. Składając zamówienie należy wprowadzić dane osobiste, niezbędne do realizacji zamówienia oraz adres. Wymagane dane mogą się różnić w zależności od tego, czy Klient dokonuje zamówienia, jako Użytkownik lub Użytkownik Niezarejestrowany. Przed otrzymaniem potwierdzenia przyjęcia zamówienia istnieje możliwość ponownego zweryfikowania wprowadzonych danych, dokonania zmian lub anulowania zamówienia. Poprzez wysłanie zamówienia (aktywując odpowiedni przycisk), klient realizuje wiążące zamówienie (ofertę) wobec Émilie wraz z obowiązkiem zapłaty. Klient otrzyma automatycznie e-mail potwierdzający zarejestrowanie jego zamówienia w systemie Emilie. Potwierdzenie to nie stanowi jednak jeszcze przyjęcia oferty ze strony emilieatelier.pl.

7. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru sposobu płatności, dostępności towaru oraz innych czynników niezależnych od Właściciela. Składając zamówienie Klient ma możliwość uzyskania informacji o przybliżonym terminie zamówienia.

IV. USŁUGI SZYCIA NA ZAMÓWIENIE

1. Sprzedawca oferuje możliwość zakupu Towaru uszytego na miarę („Towar spersonalizowany”).

2. W celu złożenia zamówienia na Towar spersonalizowany, Klient zobowiązany będzie do przekazania Administratorowi wymiarów zgodnie z instrukcją, za pośrednictwem Interfejsu Serwisu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3. Po złożeniu zamówienia Émilie skontaktuje się z klientem w celu uzyskania dodatkowych informacji dot. zamówienia.

4. W odniesieniu do Towaru spersonalizowanego, przepisy pkt III Regulaminu stosuje się odpowiednio, w zakresie, w jakim jego postanowienia nie są sprzeczne z postanowieniami zawartymi w pkt III Regulaminu.

5. Uszycie na miarę następuje według wymiarów podanych przez Klienta w zamówieniu.

6. Émilie wykona Towar spersonalizowany zgodnie z wymiarami podanymi przez Klienta.

7. Ze względu na indywidualny charakter zamówienia szytego na miarę realizacja tego zamówienia możliwa jest jedynie poprzez płatność zaliczki w kwocie stanowiącej 50% wartości zamówionego towaru, przed przystąpieniem do jego realizacji.

8. Realizacja zamówienia, w przypadku Towaru szytego na miarę następuje w terminie 20 dni roboczych od dnia wpłaty zaliczki, chyba, że wymagany będzie dłuższy termin, o czym Emilie poinformuje Klienta.

V. CENY TOWARÓW I SPOSÓB PŁATNOŚCI

1. Ceny podane przy każdym towarze są cenami brutto i są wiążące do momentu złożenia zamówienia przez Klienta.

2. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu:

a. podawane są w złotych polskich,

b. są cenami brutto, w polskich złotych z uwzględnieniem podatku VAT mając na względzie, iż Właściciel oświadcza, że jest czynnym podatnikiem VAT

3. Cena towaru nie obejmuje kosztów przesyłki. Koszty dostawy wskazywane są niezależnie od ceny towarów i należy je doliczyć do wartości zamówienia.

4. Koszty dostawy wskazane są w po wybraniu sposobu dostawy w koszyku zamówienia.

5. Émilie zastrzega sobie prawo zmian cen towarów, przeprowadzania akcji promocyjnych i wyprzedaży oraz ich odwoływania, z zastrzeżeniem zachowania praw klientów, których zamówienia zostały potwierdzone przez Właściciela.

6. Klient posiadający kody promocyjne składając zamówienie może wprowadzić posiadany kod w celu uzyskania rabatu na zamówione towary.

7. Z kodu promocyjnego można skorzystać tylko raz. Prawidłowe wprowadzenie kodu promocyjnego pomniejszy wartość zamówienia o procentową wartość kuponu.

8. Serwis udostępnia następujące sposoby płatności za towary:

a. przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,

b. za pośrednictwem PayPal,

d. poprzez centrum rozliczeniowe PayU,

e. za pośrednictwem PayPo

9. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego; PayPal bądź PayU

9.1. W wypadku niektórych Produktów lub kategorii Produktów, dostępne są jedynie niektóre ze wskazanych w pkt 8 form płatności.

a. Operatorem transakcji kartą kredytową i e-przelewem, dokonywanych za pośrednictwem PayU jest firma PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444. Szczegółowy opis metod płatności wskazanych w pkt 8 lit. d niniejszego regulaminu, a także dokumentacja regulująca zasady świadczenia usług przez PayU, znajduje się pod adresem https://www.payu.pl/regulaminy

b. Operatorem transakcji kartą kredytową i e-przelewem, dokonywanych za pośrednictwem PayPo jest GTR Finance Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Rostafińskich 4 (02-593 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000575158, o kapitale zakładowym w wysokości 502.000 złotych, NIP: 521-37-05-997, Regon: 362485126. Szczegółowy opis metod płatności wskazanych w pkt 8 lit. e niniejszego regulaminu, a także dokumentacja regulująca zasady świadczenia usług przez PayPo, znajduje się pod adresem https://paypo.pl/regulamin.

c. Operatorem transakcji kartą kredytową i e-przelewem, dokonywanych za pośrednictwem PayPal jest PAYPAL Polska sp. z o.o. siedzibą w Warszawie, ul. Emilii Plater 53, 00­113 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000289372, o kapitale zakładowym w wysokości 506.500 złotych, REGON: 141108225, NIP: 5252406419. Szczegółowy opis metod płatności wskazanych w pkt 8 lit. b niniejszego regulaminu, a także dokumentacja regulująca zasady świadczenia usług przez PayPal, znajduje się pod adresem https://paypal.com

10. Klient potwierdzając zamówienie ma możliwość zapoznać się z dostępnymi formami płatności.

11. W przypadku płatności w formie przelewu tradycyjnego realizacja zamówienia następuje pod warunkiem wpisania numeru zamówienia w tytule przelewu i po zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Właściciela.

12. W przypadku gdy zamówienie nie zostanie przez Émilie potwierdzone, a  rachunek bankowy klienta zostałby wcześniej obciążony, kwota obciążenia podlega zwrotowi w całości.

VI. SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY

1. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany w zamówieniu przez Kupującego spośród możliwości dostępnych w Interfejsie Serwisu, w szczególności wskazanych w niniejszym rozdziale
2. Dostawa jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD sp. z o.o., KRS: 0000028368, zwanych w Regulaminie dostawcami.
3. W przypadku realizacji dostawy krajowej przez DPD sp. z o.o. orientacyjne koszty przesyłki wynoszą:
a. 15 zł w przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty,

4. Dostawa międzynarodowa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD sp. z o.o., zgodnie z obowiązującym cennikiem Dostawy dla poszczególnych stref dostawy.
5. Émilie dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostaw następowała niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni, jednocześnie Właściciel przyjmuje orientacyjne terminy dostawy:
a. w przypadku przesyłki krajowej, do 14 dni roboczych od dnia zrealizowania zamówienia,
b. w przypadku przesyłki międzynarodowej w terminie od 21 do 25 dni roboczych od dnia zrealizowania zamówienia.

6. Dostępne sposoby dostawy, terminy oraz ceny podane w treści Regulaminu mają charakter orientacyjny. Przed potwierdzeniem zamówienia Klienta będzie miał możliwość zapoznania się z dostępnymi w dniu składania zamówienia sposobami dostawy, jego kosztami oraz przybliżonym czasem dostawy.

VII. REGULAMIN PRZEDSPRZEDAŻY „PREORDER”

1.      Przedsprzedaż umożliwia zamówienie produktu przed jego premierą w cenie specjalnej bądź cenie rynkowej wskazanej przez Właściciela.

2.      Termin dostępności towaru jest zawsze widoczny na stronie zamówienia.
Właściciel zastrzega, iż może on ulec zmianie z przyczyn od niego niezależnych.

3.      Zamówienie w przedsprzedaży zobowiązuje do odbioru zarezerwowanego towaru.

4.      Cena towaru może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Właściciela, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

5.      Towar wysyłany jest bezpośrednio na wskazany w trakcie składania zamówienia adres klienta.

6.      Właściciel zastrzega prawo do możliwości anulowania zamówień na preorder w przypadku niedostępności wystarczającej ilości produktu.

7.      Klient otrzymuje zwrot za zakupiony produkt niezwłocznie po poinformowaniu go o anulacji zamówienia.

8.      Wszystkie zamówienia preorder są możliwe do zrealizowania tylko i wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty klienta na wskazany numer konta Właściciela bądź po zaksięgowaniu wpłat dokonanych w inny sposób - wymieniony w pkt V niniejszego regulaminu . Do płatności oraz dostawy mają zastosowanie zapisy pkt V I VI Regulaminu z zastrzeżeniem zapisów niniejszego pkt VI Regulaminu. 

9.      Data premiery danego produktu jest podana przy każdym produkcie. Zamówienia realizowane będą wg kolejności ich złożenia.

VIII. INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

1. Po wejściu na serwis internetowego emilieatelier.pl Klient uzyskuje dostęp do funkcjonalności Serwisu.

2. W zakładkach „Bluzki”, „Swetry/Bluzy”, ,,Spódnice", ,,Sukienki/Tuniki", ,,Komplety", ,,Kurtki/Płaszcze" oraz „Wyprzedaż” znajdują się towary będące w aktualnej ofercie Serwisu.

a. Towary oferowane przez serwis mogą być dostępne w różnych rozmiarach oraz zestawieniach kolorów,

b. Towary uporządkowane są według kategorii.

3. W zakładce „Kontakt” znajdą się aktualne dane kontaktowe Administratora.

4. W zakładce „Regulamin” znajduje się aktualny regulamin Serwisu – korzystania ze strony oraz aktualny regulamin sklepu internetowego Emilie.

6. W zakładce „Moje konto” Użytkownik posiada dostęp do historii złożonych zamówień oraz zwrotów.

VIII. POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Rejestracja w Serwisie oraz złożenie zamówienia za jego pośrednictwem wymaga zapoznania się przez Klienta z regulaminem oraz akceptację jego postanowień.

2. Z chwilą dokonania rejestracji dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy podmiotem rejestrowanym a Administratorem, której przedmiotem są usługi świadczone przez Administratora w ramach serwisu emilieatelier.pl, na warunkach określonych w Regulaminie.

3. Usługa świadczona za pośrednictwem Serwisu ogranicza się do zbierania zamówień od Użytkownika.

4. Émilie ma na względzie poszanowanie prywatności Użytkowników i Klientów Serwisu. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony prywatności Użytkowników i Klientów opisane są w Polityce Prywatności.

5. Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne oraz organizacyjne gwarantujące ochronę danych osobowych Użytkowników i Klientów.

6. Dane Użytkowników i Klientów Serwisu przetwarzane będą wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

7. Po dokonaniu przez Użytkownika rejestracji, podany adres poczty elektronicznej (e-mail) jest wykorzystywany przez Administratora do:

a. przesyłania Użytkownikowi (na jego żądanie) na podany adres e-mail hasła do konta,

b. kontaktowania się Administratora z Użytkownikiem w sprawach związanych z Serwisem (w szczególności do informowania o zmianach w serwisie, nowościach itp.),

c. kontaktowania się z Użytkownikiem w sprawach dotyczących złożonych przez niego zamówień.

8. Użytkownik rejestrując konto, poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka, może wyrazić zgodę na przetwarzanie adresu e-mail podanego podczas rejestracji w celach marketingowych i informacyjnych („Newsletter”), w tym w szczególności wyraża zgodę na otrzymywanie komunikatów lub informacji Administratora lub innych podmiotów (za wiedzą i wyraźnym przyzwoleniem Administratora) oraz informacji dotyczących produktów lub usług Administratora. Zgoda dotyczy otrzymywania powyższych informacji lub komunikatów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji (lub zmieniony przez użytkownika w późniejszym czasie na inny, poprzez edycję danych w profilu użytkownika), w tym także w formie załącznika do poczty elektronicznej. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez złożenie dyspozycji wykreślenia z newslettera poprzez odnośnik zawarty we wiadomości e-mail zawierającej informację handlową od Administatora.

9. Użytkownik może w każdym czasie dostępności serwisu usunąć swoje konto ( poprzez dokonanie odpowiedniego zgłoszenia Administratorowi), przy czym w takim przypadku wszystkie informacje umieszczone w systemie emilieatelier.pl powiązane z kontem Użytkownika tracą przymiot pochodzących od danego Użytkownika.

10. Odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się hasłem do danego konta jest Użytkownik tego konta. Użytkownik jest zobowiązany do utrzymania w ścisłej tajemnicy hasła koniecznego do zalogowania się na konto. Zakazane jest udostępnianie komukolwiek hasła do konta.

11. Zakazane jest udostępnianie innym osobom danych prezentowanych w serwisie dostępnych po zalogowaniu.

12. Zakazane jest przenoszenie praw przysługujących Użytkownikowi a wynikających z posiadania konta w Serwisie na inne osoby lub podmioty, bez wyraźnej, pisemnej pod rygorem nieważności, zgody Administratora.

13. Zakazane jest przenoszenie uprawnień do konta na innego Użytkownika.

14. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym.

15. Naruszenie przez Użytkownika któregokolwiek z postanowień punktów IX ust. 11, IX ust. 14 i X stanowi podstawę do natychmiastowego usunięcia lub zablokowania konta danego Użytkownika. Nie wyłącza to prawa Administratora do żądania od Użytkownika pokrycia szkód wynikłych ze złamania któregokolwiek z tych postanowień.

X. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

1. Wszelkie prawa autorskie do materiałów zawartych na stronie serwisu emilieatelier.pl, zamieszczonych przez Właściciela lub osoby przez niego upoważnione, przysługują Właścicielowi. Ich wykorzystywanie może odbywać się wyłącznie za zgodą Właściciela Serwisu wyrażoną na piśmie.

2. W szczególności zabrania się:

a. kopiowania towarów oferowanych przez Właściciela,

b. Posługiwania się logiem „Émilie” przez osoby nieuprawnione.

XII. ROZWIĄZANIE UMOWY

1. Użytkownik może w dowolnym momencie zażądać rozwiązania umowy w zakresie korzystania z Serwisu poprzez usunięcie konta z serwisu.

2. Umowa może zostać rozwiązana przez Administratora w przypadku, gdy Użytkownik łamie postanowienia niniejszego Regulaminu, dopuszcza się jakiejkolwiek formy SPAMU lub działa na szkodę Serwisu lub jej Użytkowników.

3. Użytkownik, którego konto zostało zablokowane przez Administratora nie może zarejestrować się ponownie i korzystać z Serwisu bez zgody Administratora.

XIII. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI

1. Administrator dokłada wszelkich starań, aby odpowiadać na kierowaną do niego korespondencję niezwłocznie, przez co należy rozumieć okres do trzech dni roboczych.

2. Złożenie zamówienia w Serwisie możliwe jest 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, z wyłączeniem okresów awarii systemu teleinformatycznego oraz jego przebudowy i konserwacji.

3. Administrator dołoży wszelkich starań, aby realizacja zamówienia w przypadku rzeczy ogólnodostępnych wynosiła nie dłużej, niż 14 dni roboczych przypadku przesyłki krajowej ( z uwzględnieniem pkt VI. pkt. 5 lit. b) niniejszego regulaminu). W sytuacji realizacji zamówienia towaru spersonalizowanego, termin realizacji wynosi do 25 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy.

4. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie serwisu emilieatelier.pl, jednak jak w każdym systemie informatycznym mogą wystąpić awarie i błędy techniczne spowodowane kłopotami ze sprzętem bądź oprogramowaniem. W każdym przypadku Administrator stara się w jak największym stopniu ograniczyć negatywne skutki zaistniałych problemów technicznych.

5. Informacje o przerwach technicznych, awariach i błędach oraz związanych z nimi rekompensatami są umieszczane na stronie emilieatelier.pl do której dostęp możliwy jest z poziomu strony głównej oraz konta Użytkownika.

6. Aby rozwijać serwis oraz minimalizować ryzyko wystąpienia awarii, konieczne są okresowe przerwy techniczne, w czasie których w systemie informatycznym wprowadzane są odpowiednie zmiany.

7. Za awarię techniczną uznaje się sytuację, w której przynajmniej 10% Użytkowników utraciło możliwość korzystania z Serwisu.

8. Za błąd techniczny uznaje się każdy problem techniczny związany z funkcjonowaniem serwisem emilieatelier.pl inny niż wskazana w powyższym ust. 4 awaria.

9. Administrator dokłada wszelkich starań, by Serwis był dostępny nieprzerwanie oraz by świadczone w jego ramach usługi były świadczone z należytą starannością.

XV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. Émilie ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne oraz prawne dostarczanych towarów na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, w przepisach dotyczących rękojmi za wady fizyczne oraz prawne.

2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

a. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,

b. nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,

c. nie nadaje się do celu, o którym klient poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,

d. została klientowi wydana w stanie niezupełnym.

3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy klientowi.

XVI. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

1. Serwis emilieatelier.pl ma na celu umożliwienie Klientom nabycie towarów oferowanych przez Właściciela. Niezależnie od innych postanowień Regulaminu wyłączających odpowiedzialność Administratora wyraźnie lub zezwalających Administratorowi na określone działania, przez co wyłączona jest odpowiedzialność Administratora za takie działania, Administrator również w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie odpowiada:

a. za sposób korzystania przez Klientów z serwisu emilieatelier.pl i szkody wynikłe z tego tytułu,

b. za jakiekolwiek szkody rzeczywiste lub utracone korzyści wynikające z opóźnienia w dostawie,

c. za jakiekolwiek szkody spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem towarów,

d. za zdarzenia wynikłe na skutek udostępnienia danych konta Użytkownika zarejestrowanego osobie trzeciej lub też na skutek wejścia w posiadanie takich danych przez osobę trzecią bez wiedzy lub woli Użytkownika z przyczyn niezależnych od Administratora,

e. za szkody spowodowane niedostępnością serwisu emilieatelier.pl, awariami lub błędami technicznymi,

f. brak możliwości zrealizowania zamówienia lub nieterminowe zrealizowanie zamówienia z uwagi na działanie siły wyższej.

2. Dla potrzeb niniejszego Regulaminu „Siła Wyższa” oznacza zdarzenie niezależne od Właściciela nagłe, zaistniałe po złożeniu zamówienia, którego nie można było przewidzieć i któremu nie można zapobiec przy dołożeniu należytej staranności, a w szczególności: wojnę, w tym wojnę domową, epidemie, pandemie, zamieszki, strajki z wyłączeniem strajków w przedsiębiorstwach każdej ze Stron, akty sabotażu, katastrofy naturalne, akty władcze o charakterze powszechnym.

XVII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania w serwisie.

2. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

3. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Administrator poinformuje Użytkowników o dokonanej zmianie poprzez zamieszczenie ujednoliconego tekstu zmienionego Regulaminu w serwisie emilieatelier.pl obok tekstu dotychczasowego wraz z informacją o dokonaniu zmian. Zmiana Regulaminu obowiązuje Użytkownika po upływie 14 dni od daty poinformowania o zmianie zgodnie ze zdaniem poprzedzającym. Korzystanie przez Użytkownika z serwisu emilieatelier.pl po tym terminie jest jednoznaczne z akceptacją nowej treści Regulaminu.

4. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem, której przedmiotem są usługi świadczone przez Administratora w ramach serwisu emilieatelier.pl na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Administratora w ramach serwisu emilieatelier.pl będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.

 

  

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EMILIEATELIER.PL

 

www.emilieaterlier.pl to sklep internetowy, który dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w „Ustawie o Prawach Konsumenta”. Postanowienie umów mniej korzystnych dla konsumenta niż postanowienia „Ustawy o Prawach Konsumenta” są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy „Ustawy o Prawach konsumenta”. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta.
W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwa mają te przepisy i należy je stosować.

Sklep internetowy jest dostępny pod adresem internetowym www.emilieatelier.pl.
Jest prowadzony przez Emilie Lubańską - Jóźwiak, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą EMILIE Emilia Lubańska-Jóźwiak. Firma ta jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Adres:  ul. Krótka 5, 05-532 Baniocha , NIP: 1231201822 REGON: 362457503, Adres poczty elektronicznej:
info@emilieatelier.pl

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego regulaminu jest „Sprzedający”- Emilia Lubańska-Jóźwiak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EMILIE Emilia Lubańska-Jóźwiak . Adres:  ul. Krótka 5, 05-532 Baniocha, NIP: 1231201822 REGON: 362457503, adres poczty elektronicznej: info@emilieatelier.pl – w dalszej części zwany jako Administrator lub Emilie.

Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowe jest dobrowolne. Usługodawca przetwarza i ma prawo do wglądu, aktualizacji i poprawiania danych osobowych pozostawionych przez każdą osobę.

§ 1. Definicje pojęć

Definicje określone w niniejszym Regulaminie rozumiane są jako:

1.      Cena – oznacza to wartość brutto uwzględniającą podatek od towarów i usług, jeżeli mają one zastosowanie, wyrażoną w złotych polskich, która Kupujący obowiązany jest zapłacić Sprzedającemu za przedmiot Umowy;

2.      Dni robocze – oznacza to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

3.      Dostawca usług płatniczych – oznacza to wskazane w Sklepie podmioty będące instytucjami płatniczymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, za pośrednictwem których Kupujący może dokonać zapłaty Ceny;\

4.       Kupujący – oznacza osobę fizyczną lub prawną dokonująca płatności w zamian za określony towar lub usługę

5.      Sprzedający/EMILIEATELIER – należy przez to rozmieć osoba fizyczna lub osoba prawna, która sprzedaje towary lub usługi, w tym przypadku to Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.emilieatelier.pl. ; prowadzony przez Emilie Lubańską - Jóźwiak, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą EMILIE Emilia Lubańska-Jóźwiak. Firma ta jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Adres:  ul. Krótka 5, 05-532 Baniocha ,  NIP: 1231201822 REGON: 362457503

6.      Konto – oznacza to konto w Serwisie logowania umożliwiające Kupującemu dokonywanie zakupów na stronie internetowej

7.      Konsument – oznacza to Kupującego będącego osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

8.       Newsletter – oznacza to biuletyn wysyłany przez Sprzedającego za pomocą poczty elektronicznej do kupujących, którzy wyrazili stosowne zgody na jego otrzymywanie;

9.      Promocja – oznacza to wszelkie działania Sprzedającego, przyczyniające się do wzrostu popytu na Towary i Usługi oferowane w sklepie. Szczegółowe warunki konkretnej Promocji określane są przez Sprzedającego przy produkcie, w Koszyku, w ramach sklepu lub w odrębnym regulaminie tej Promocji;

10.  Quasikonsumencie – oznacza to osobę fizyczną zawierająca ze Sprzedającym Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego. Jeżeli nic innego nie wynika z niniejszego Regulaminu do Umów zawieranych przez Sprzedającego z Quasikonsumentem stosuje się postanowienia niniejszego Regulaminu określone w akapicie „Dodatkowe ogólne warunki umów dla Quasikonsumentów”

11.  Regulamin – oznacza to niniejszy regulamin;

12.  Towar – oznacza to produkty oferowane przez Sprzedającego;

13.   Umowa – oznacza to Umowę sprzedaży w rozumieniu kodeksu cywilnego, której przedmiotem jest odpłatne przeniesienie przez Sprzedającego na rzecz Kupującego własności określonej rzeczy;

14.   Ustawa o PK – oznacza to ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;

15.   Zamówienie  – oznacza to oświadczenie woli Sprzedającego składane za pomocą strony internetowej w celu zawarcia Umowy z Licencjodawcą;

16.  Zasady korzystania ze Strony internetowej – oznacza to regulamin strony internetowej dostępny na stronie www.emilieatelier.pl.

§ 2. Postanowienia ogólne

1.      Regulamin określa zasady świadczenia przez Sprzedawcę usług oraz zawierania i wykonywania przez Strony Umów.

2.      Sprzedający, oferujący Towary na stronie internetowej posiada status przedsiębiorcy.

3.      Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa Kupujący zawierając Umowę oświadcza tym samym, że zapoznał się z treścią Regulaminu, i akceptuje je bez zastrzeżeń, a także, że dokumenty te w postaci elektronicznej zostały udostępnione Kupującemu przed zawarciem Umowy w taki sposób, aby mógł On je przechowywać i odtwarzać w zwykłym toku czynności.

4.      Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości Umowa zostaje zawarta również z chwilą dostarczenia Kupującemu oświadczenia  o przyjęciu oferty. Informacje zawarte w Sklepie, w tym na w Koszyku mają charakter zaproszenia do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 kodeksu cywilnego.


§ 3. Sposoby i zasady zawierania Umów

1.      W celu zawarcia Umowy Kupujący powinien:

a.       dokonać wyboru Towaru oferowanego  w Sklepie i dodać go do Koszyka;

b.      wypełnić formularz;

c.       założyć Konto lub zalogować się do Konta, jeżeli już je posiada;

d.      złożyć Zamówienie.

 

2.      Sprzedający może wprowadzić dodatkowe wymagania dotyczące warunków wypełniania Formularza i składania Zamówień. O warunkach tych Kupujący zostanie powiadomiony w ramach w trakcie wypełniania Formularza albo w trakcie składania Zamówienia.

3.      Zamówienie uważa się za złożone prawidłowo, jeżeli w treści formularza zostaną wprowadzone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Kupującego, w tym w szczególności numer telefonu kontaktowego i adres poczty elektronicznej oraz wszelkie dane niezbędne do poprawnej realizacji Umowy przez Sprzedającego oraz wystawienia dokumentu księgowego potwierdzającego zawarcie Umowy.

4.      Sprzedający zastrzega sobie prawo do:

a.       weryfikacji danych wymienionych przez Kupującego;

b.      odmowy przyjęcia Zamówienia;

c.       odstąpienia lub wypowiedzenia Umowy w sytuacjach określonych w obowiązujących przepisach prawa albo w sytuacjach określonych w niniejszym Regulaminie.

5.      O odmowie przyjęcia Zamówienia Sprzedający powiadamia Kupującego przesyłając na adres jego poczty elektronicznej wiadomość elektroniczną zawierającą stosowne oświadczenie oraz w miarę możliwości przyczynę złożenia tego oświadczenia.

6.      Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Regulaminu z chwilą przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę dochodzi do zawarcia Umowy, której przedmiotem są Towary oznaczone przez Kupującego w formularzu.

7.      O zawarciu Umowy Sprzedawca powiadamia Kupującego przesyłając na adres jego poczty elektronicznej wiadomość elektroniczną zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych warunków Umowy.

8.      Każde prawidłowo złożone Zamówienie otrzymuje kod pozwalający na identyfikację Zamówienia oraz Kupującego.

§ 4. Realizacja zobowiązań Umownych

1.      Produkty oferowane przez Sprzedającego w sklepie internetowym są zgodne z umową w rozumieniu art. 43b ust. 1 i 2 ustawy o PK.

2.      Realizacja przez Licencjodawcę Umowy następować będzie w terminie wskazanym w zakładce Strony, w Koszyku lub w Formularzu.

3.      Z przyczyn niezależnych od Sprzedającego terminy realizacji Umowy mogą ulec przedłużeniu. Sprzedawca poinformuje Kupującego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o przedłużenia terminu realizacji Umowy oraz określi nowy termin jej realizacji.

4.      Kupujący nie będący Konsumentem może odstąpić od Umowy, jeżeli Sprzedawca pozostaje w zwłoce z wykonaniem Umowy co najmniej o 30 Dni roboczych. Przed odstąpieniem Kupujący powinien wezwać Sprzedającego w formie pisemnej lub elektronicznej do wykonania Umowy wyznaczając Sprzedającemu dodatkowy termin do wykonania Umowy, nie krótszy niż 14 Dni roboczych.

5.      Szczegółowe warunki realizacji konkretnej Umowy zawarte są w zakładce Moje Konto.

§ 5 Sposoby dostarczania Towarów

1.      Sposoby dostawy Towarów przez Licencjodawcę, w tym terminy i koszty obowiązujące dla konkretnego sposobu dostawy, określone są w Koszyku, formularzu, w zakładce Moje Konto lub na stronie internetowej Sprzedającego.

2.      W przypadku gdy dostawy Towarów realizowane są przy pomocy podmiotów trzecich, Sprzedający od chwili wydania Towaru takiemu podmiotowi nie ponosi odpowiedzialności za dochowanie przez niego terminu dostawy.

§ 7. Cena oraz koszty należne za dostarczenie Towarów lub Usług

1.      Sprzedawca podaje Kupującemu w trakcie dokonywania zakupu szczegółowo:

a.       Cenę Towaru;

b.      koszt dostawy Towaru.

2.      Ostateczne i wiążące Strony Cena oraz pozostałe koszty, jeśli są należne od Kupującego, Sprzedawca podaje w wiadomości elektronicznej. Dotyczy to także sytuacji, gdy ustalenie Ceny oraz pozostałych kosztów następuje w związku z akcją promocyjną prowadzoną przez Licencjodawcę w chwili zawarcia Umowy.

3.      Sprzedający może zastrzec, że Kupujący przed zawarciem Umowy powinien dokonać zapłaty Ceny oraz pozostałych kosztów, jeśli są mu one należne, w określonym terminie. W takim przypadku do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą uznania rachunku bankowego Sprzedającego pełną kwotą Ceny oraz ww. kosztów. W przypadku bezskutecznego upływu terminu do zapłaty przez Kupującego Ceny oraz ww. kosztów uznaje się, że nie dochodzi do zawarcia Umowy.

4.      Sprzedawca zobowiązany jest wystawić Kupującemu dokument księgowy potwierdzający zawarcie Umowy.

5.      Dokumenty księgowe wystawiane i doręczane są wyłącznie w formie elektronicznej.

6.      Sprzedający wyświetla Cenę Towaru w sposób jednoznaczny oraz niebudzący wątpliwości. W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny obok informacji o obniżonej Cenie (np. obniżonej na skutek wprowadzenia czasowych promocji) w sklepie internetowym, wyświetla najniższą ostatnią cenę Towaru dostępnego w ciągu ostatnich 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny.

§ 6. Promocje

1.      O ile nic innego nie wynika ze szczegółowych warunków konkretnej Promocji wówczas:

a.       nie podlega ona łączeniu z innymi Promocjami, chyba że co innego wynika z zasad Promocji;

b.      Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian warunków Umów zawieranych w ramach Promocji, w tym zmian Cen oraz odwołania czy zawieszenia Promocji.

2.      Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 pkt b) nie ma wpływu na realizację Umów zawartych przed wejściem w życie zmian.

§ 7. Sposoby płatności Ceny oraz kosztów za dostarczenie Towarów

1.      Sposób płatności Ceny oraz kosztów za dostarczenie Towarów określone są w Koszyku lub na stronie internetowej w stosownej zakładce.

§ 8. Rękojmia

1.      Sprzedawca na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego  będącego Konsumentem lub Quasikonsumentem za brak zgodności Towaru lub Usługi z Umową.

2.       Niniejszym wyłącza się określoną w ust. 1 powyżej odpowiedzialność wobec Klienta nie będącego Konsumentem lub Quasikonsumentem.

3.      Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi przysługującej Konsumentowi w przypadku, gdy przed  zawarciem umowy poinformował go o niezgodnościach dotyczących towaru.

§ 9. Procedura reklamacyjna

1.      Procedura reklamacyjna opisana w niniejszym paragrafie dotyczy wyłącznie reklamacji Towarów składanych przez Klientów niebędących Konsumentami.

2.      Reklamacje, o ile możliwość ich złożenia przysługuje Klientowi, należy składać w formie wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej .

3.      W reklamacji Klient zobowiązany jest podać przyczyny jej złożenia, dane dotyczące Umowy sprzedaży, dane identyfikujące, adres do doręczeń, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz opis działań, o których podjęcie Klient wnioskuje. W przypadku wad fizycznych Towaru Klient zobowiązany jest załączyć do reklamacji dokumentację fotograficzną potwierdzającą powstanie wady.

4.       Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie do 14 Dni roboczych od dnia jej złożenia przez Klienta.

5.      W razie uwzględnienia reklamacji Sprzedający podejmie działania wnioskowane przez Klienta w reklamacji lub inne działania wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

6.      Jeżeli Sprzedający nie udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa powyżej, uważa się, że uznał reklamację.

§ 10. Przepisy dotyczące Konsumentów i Quasikonsumentów

1.      W zakresie odmiennie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie do Umów zawartych pomiędzy Sprzedającym i Konsumentem lub Quasikonsumentem zastosowanie mają postanowienia kodeksu cywilnego, Ustawy o PK oraz Umowy.

2.      W przypadku Umów zawartych pomiędzy Sprzedającym a Quasikonsumentem dodatkowo zastosowanie mają postanowienia akapitu Dodatkowe ogólne warunki umów dla Quasikonsumentów

3.       Sprzedający oświadcza, że:

a.        w przypadku gdy organizuje Promocję polegającą na sprzedaży wiązanej, w ramach której sprzedaje Konsumentowi – ze względu na łączną wartość Umowy – Towary po Cenie obniżonej (promocyjnej) lub w gratisie, wówczas Konsument może odstąpić od Umowy jedynie w całości, tj. co do wszystkich Towarów objętych daną Umową, albo wyłącznie w części dotyczącej Towarów po Cenie obniżonej (promocyjnej) lub w gratisie;

b.      w przypadku gdy udziela Konsumentowi – ze względu na wartość Umowy równą lub przekraczającą zastrzeżony limit – rabatu, wówczas Konsument, zmniejszając – w związku z wykonaniem prawa odstąpienia od części Umowy – wartość Umowy do poziomu poniżej zastrzeżonego limitu, jest zobowiązany do zapłaty na rzecz pełnej Ceny (bez uwzględnienia takiego rabatu) Towarów i/lub Usług, których odstąpienie nie dotyczy;

4.      Sprzedający informuje, że istnieje możliwość skorzystania przez Konsumenta lub Quasikonsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do trybu i procedur rozstrzygania sporów w tym trybie znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl;

§11 Umowy zawarte na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

1.      Z zastrzeżeniem ust. 19 Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się:

a.       W przypadku wydania Towaru wraz ze zobowiązaniem do przeniesienia jego własności,  – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta;

b.       W przypadku Towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części;

c.       pozostałych Umów – od dnia zawarcia Umowy.

2.      Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, wysyłając go po wypełnieniu na adres poczty elektronicznej Sprzedającego. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3.      Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na podany przez niego adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

4.      Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Zwrotu płatności dokonuje się przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

5.      Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, to nie jest on zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

6.      Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

7.      Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

8.      Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od Umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 Ustawy o PK, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie Ceny. Jeżeli Cena jest nadmierna, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

9.      Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów, które wymienione zostały w art. 38 Ustawy o PK

10.  Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, jest dłuższy.

11.  Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego Towaru (kopia faktury, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.). Reklamacja może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
info@emilieatelier.pl

12.  Sprzedający może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Sprzedający może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.

13.  Sprzedający naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowane przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedający.

14.  Konsument udostępnia Towar podlegający naprawie lub wymianie .

15.  Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy Sprzedający:

a.       odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową

b.      nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową;

c.       brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że próbowano doprowadzić Towar do zgodności z Umową;

d.      w innych przypadkach określonych w ustawach szczególnych.

16.  Sprzedający zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia Ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu Ceny.

17.   Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny.

18.  Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy Konsument może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.

19.   W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Towar na koszt Sprzedającego. Sprzedający zwraca Konsumentowi Cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.

20.  Sprzedający dokonuje zwrotu Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 12 Dodatkowe ogólne warunki umów dla Quasikonsumentów

1.      W przypadku gdy Quasikonsument zawierając ze Sprzedającym Umowę złoży w jakiejkolwiek dozwolonej prawnie formie oświadczenie, że dana Umowa jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą lecz nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wówczas:

a.       w stosunku do Quasikonsumenta nie mają zastosowania te postanowienia Umowy lub Wzorca, które zgodnie z art. 3851 oraz 3853 KC stanowią niedozwolone postanowienia umowne. W razie sprzeczności treści Umowy z Wzorcem umowy Strony są związane Umową;

b.       w przypadku gdy Umowa ma jednocześnie charakter jednej z umów, o której mowa w rozdziałach 4 – 5b Ustawy o PK Quasikonsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy na warunkach wskazanych w ww. rozdziałach Ustawy o PK.

2.      Przypomina się jednocześnie, że prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Quasikonsumentowi w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 Ustawy o PK oraz w innych przypadkach wskazanych w Ustawie o PK.

3.      Niniejszym wyłącza się odpowiedzialność Sprzedającego wobec Quasikonsumenta z tytułu rękojmi za wady.

§13 Opinie klientów

1.      Sprzedający nie udostępnia możliwości że publikowania opinii pochodzących od konsumentów na stronie internetowej.

§14 Dane kontaktowe

1.      Dane kontaktowe:

EMILIE Emilia Lubańska-Jóźwiak

Ul. Krótka 5

05-532 Baniocha

Strona internetowa: http://emilieatelier.pl/

Email: info@emilieatelier.pl

Telefon: 600 265 002

 

2.      Ponadto Sprzedający udostępnia możliwość nawiązania kontaktu poprze „ Formularz Kontaktowy” znajdujący się w zakładce „Kontakt” na prowadzonej przez siebie stronie internetowej.

§ 15. Postanowienie końcowe

1.      O ile przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego nie stanowią inaczej, wszelkie spory dotyczące Umów zawartych na podstawie Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym rozstrzygają sądy powszechne właściwe dla siedziby Licencjodawcy.

2.      Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie Sklepu.

3.      Kwestie dotyczące ochrony danych osobowych regulowane są w Polityce Prywatności, dostępnej na stronie Sklepu.

§ 16 Zmiany Regulaminu

1.      Zmiana niniejszego Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, w tym o charakterze technicznym, prawnym oraz zmianą zasad sprzedaży Towarów.

2.      Sprzedający zamieści informację o zmianie Regulaminu w Sklepie oraz poinformuje bezpośrednio o jego zmianie wysyłając do Kupujących wiadomość na wskazany przez adres poczty elektroniczne lub poprzez zamieszczenie informacji bezpośrednio na Koncie.

§ 17. Wejście w życie Regulaminu

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2023 r. i dotyczy Umów zawartych w tym dniu i po tym dniu.